úvod
homepage

Komentáře

článku: Hodspodářské výsledky společnosti Plzeňský Prazdroj

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle času

Plná pravda a nic než pravda, (Tomáš Semrád, 25.01.2007 15:55) celé vlákno | reagovat
Ták ták Jakube, počkáme si na další bilanci Prazdroje, co nám pan ředitel Short zase natluče za novinky do palic....
Šlápota vedle, (korhel, 25.01.2007 14:43) celé vlákno | reagovat
Nejprve musím přiznat, že jsem byl značně skeptický ohledně výroků svých pivařských známých jako: Jestli je něco opravdový hnus, tak to bývá Gambrinus, nebo Žádné pivo není tak špatné, jako vůbec žádné pivo - kromě Géčka. Přece se armády pijáků nemýlí, to bude jen jiný světonázor, a proti gustu žádný dišputát. Nicméně, již dlouho jsem si tuto značku nekoupil, především proto, že dávám přednost výrobkům menších pivovarů hledajíc větší chuťovou rozmanitost.
Včera mne osud zavál do jedné restaurace na Praze 1, na čepu G a PU. Rozhodl jsem se pro G (30Kč) s tím, že aspoň po delší době ochutnám něco, co by mělo být pro každého českého pivaře samozřejmé. Přinesli mok barvy světlé citronové limonády, a to hned dvakrát, což bylo podezřelé, neboť můj společník si objednal PU. Obě piva "voněla" vodou jako u kuchyňského kohoutku, chuťově bych si troufal u G tvrdit, že je velká škoda, že také tak nechutnalo. Neočekával jsem sice nějaký zázrak, něco jsem se načetl o tom, že velké pivovary jsou tady pro zisk, a že při velkovýrobě se mazlit s každou várkou se po nich nedá chtít, ale tohle byl dokonalý propadák holého studeného ničeho, kdyby byla po ruce taková desítka Staropramen, vyhrála by na celé čáře, o patnáct koňských délek minimálně. (Nedalo mi to, okoštoval jsem i sousedovo PU, to bylo aspoň hořké, ale beze stopy chlebnatosti, sladové plnosti, kterou jsem dřív v tomto pivu oceňoval.) Připadal jsem si jako úplný blázen, hospoda plná spokojeně se tvářících konzumentů, ale náznak jakékoli chuti jsem ve svém pivu neshledával. Až asi po půlhodině, to se však objevila hnusná pachuť, které jsem se nemohl zbavit dřív, než jsem se dopravil domů, a tam ji rychle zajedl.
Po této zkušenosti musím jen litovat naše fotbalové reprezentanty, že se uvolili něčemu takovému dělat reklamu. Kdybych na těch reklamách byl já, asi bych PP musel zažalovat pro urážku na cti.
Na druhou stranu, ta inovace přepravek se povedla...
Revitalizace značek, (Jakub Galuszka, 25.01.2007 13:13) celé vlákno | reagovat
"Revitalizace" už tak zmršených značek?? No potěš koště. Kam jsme to jen dopracovali??? Pilsner Urquell, kdysi chlouba českého národa, a teď jen velkovýrobna planých, chuťově unifikovamných piv (teda nevím, jak se změnila přímo plzeňská 12%). Kdyby do hospod a restaurací s "G" na čepu nechodili někteří mí přátelé a znamí, nikdy bych už za tohle pivo nedal ani korunu. Za 10 Gambrinus rozhodně ne!
Tradiční receptura, nevím v případě Plzeňského Prazdroje o co jde??, (Tomáš Semrád, 04.01.2007 07:18) celé vlákno | reagovat
Nedávno, mezi Vánocemi (na Štěpána), jsem byl na jedné návštěvě "poctěn" více než klíčovou značkou Prazdroje, masovým desítkovým Gambrinusem, pivem co dělá přátele a nápojem díky kterému především dosahuje jeho mateřská firma tak závratných (dle mého soudu nemravných) zisků, kterými se ještě tolik chlubí!...
Vážený pane generální řediteli (a jaderný fyziku), při jeho popíjení jsem si vzpoměl na Vaše slova o tradiční receptuře a výrobních postupech...Po vypití 3 kusů této břečky si troufám tvrdit, že nemůžete nic vědět o tom, co je to tradiční výroba...Pakliže byste to totiž věděl, určitě by se pivo Gambrinus vyrábělo jinak než se vyrábí a hlavně výhradně a jen v Plzni a ne ve všech vašich fabrikách...
Mimochodem, ten "můj" Gambáč pocházel z Nošovic a co si jen mlhavě pamatuji, chutnal ze všech mých loni vypitých Géček (naštěstí jich moc nebylo), absolutně nejhůře ("nejlepší" byl opravdu ten z Popovic, a to mi majitel hospody, kde jsem ho pil, sám od sebe říkal, že se Gambrinus hodně zhoršil a je rád, že se začal vařit i v Popovicích odkud ho vzhledem ke vzdálenosti bere, protože je prý fakt nejlepší, celkově však začínán zvažovat změnu, údajně na Nymburk...). Nemluví ze mě zaslepenost, nýbrž i hlasy dalších, těch co ho koupili a rovněž ochutnali a sami před sebou si nasypali popel na hlavu za to jak moc se spletli a že je v tom ovlivnila hlavně reklama...Budiž jim odpuštěno, že se dost dobře neorientují na našem pivním trhu (nejsou odtud), nyní po negativní zkušenosti s ním, už jedině a vždy budou kupovat Vyškov!!!! Dlouho jsem přemýšlel zda si raději nemám dát Korunní kyselku než pivo G, nakonec zvědavost mi nedala a tak jsem to prubnul. Jaký to obrovský kontrast oproti předcházejícím a následujícím dnům, kdy jsem se chuťově kochal takovými lahůdkami jako benešovské "Sedm kulí", Primátor Weizenbier" či vyškovská jedenáctka Džbán nebo klasika klasik Litovel.
Měl jsem tři, ale kdybych jich vypil 100, chuť piva bych stejně nepocítil...Ale nebudu podporovat někoho, kdo u nás hlásá pivní tradice a přitom je zcela bezostyšně ničí!!!!!!
P.S Do roku 2007 Vám přeji, aby výsledky za poslední finanční rok byly pro Vaši společnost pane řediteli ještě mnohem lepší než ty poslední a Vy nám všem zase mohl připomenout ty slova o tradičních recepturách a výrobě a hezky to zbilancovat ...
Uz to chapu, (Petr, 01.06.2006 14:57) celé vlákno | reagovat
Rikal jsem si proc jsou vsecny piva, zatim krome Plzne, z koncernu hnusnejsi a hnusnejsi. Kdyz vidim rozdil v narustu trzeb a zisku tak se mi potvrdilo to co jsem tusil. Šidí to pivo cim dal vic.

Kozel uz se taky neda skoro pit, tuhle jsem si ho spletl s geckem a jake to bylo driv charakteristicke pivo.
Co je to za anketu, (Petr Pavlas, 30.05.2006 18:41) celé vlákno | reagovat
se třemi jasně správnými odpověďmi ?
Anketa, (PX, 29.05.2006 11:29) celé vlákno | reagovat
Kdo nám teď před volbami LŽE nejvíce?
A) Mike Short
B) Plnou ParouBack!
C) Tupohlávek
miliardy.., (hrubes.pivo, 28.05.2006 14:05) celé vlákno | reagovat
No nevím jak je to s těmi zisky...Zřejmě je nad finanční možnosti této firmy pronajmout si při Dni Kozla zimní stadion ve Velkých Popovicích,protože pravidelná sběratelská burza při této akci tam byla zrušena...
Nejsem ekonom,, (Petr Pavlas, 25.05.2006 14:27) celé vlákno | reagovat
ale pouhým dělením mi vychází provozní zisk z 1 půllitru 3 koruny v průměru všech vyráběných značek. U nejlevnější výroby desítky Gambrinus to musí být takových 5 korun. Takže vězte: Vypitím 1 půllitru tohoto skvostu vytváříte pro firmu zajisté jen PŘIMĚŘENÝ zisk!
bez emoci, (kalupik, 25.05.2006 10:40) celé vlákno | reagovat
jsem dalek se vyjadrovat k technolog. procesu vyroby, nejsem v tom zadnej odbornik, ale trochu rozumim ekonomice. Trzby vzrostly o 4%!! Inflace se pocita okolo 3% rocne takze skutecny rocni narust trzeb je asi 1! Narustu cisteho isku o 15% tj. toto bylo ziskano jedine snizenim vyrobnich nakladu. Vzhledem k tomu, ze vsechny suroviny a energie jedine cenove rostou muselo se toto usporit na jejich mnozstvi.
Tak nemuze Prazdroj tvrdit, ze pivo pred rokem a dnes je stejne.
co dodat?!, (Chody, 25.05.2006 09:30) celé vlákno | reagovat
Úryvek z Plzeňského deníku: "Uprostřed 58hektarového areálu plzeňského pivovaru vyroste zřejmě už za pět let halový komplex o rozloze přes 60 tisíc metrů čtverečních (přes 6 hektarů). Do něj se soustředí téměř celá výroba piva Pilsner Urquell a Gambrinus. V podobných obřích halách vyrábí piva většina předních světových výrobců, jako je Heineken nebo Carlsberg."
To je to "zachování tradičních receptur a výrobních postupů".
Prachy..., (Njorloj, 25.05.2006 08:32) celé vlákno | reagovat
...prachy, prachy, prachy :-(....kde je tradice, kvalita, charakter piva atd. - stokrat omleta pisnicka, ale ja to musel napsat:-)
Reakce na příspěvek "cha cha", (Pavel Novák, 25.05.2006 08:30) celé vlákno | reagovat
Vážený, chápu Vaši starost o české pivo, ale uvedenou revitalizací se jistě myslí oživení marketingové a komunikační, nikoli výrobní.
Cha cha!, (Petr Sitař, 25.05.2006 00:54) celé vlákno | reagovat
To je docela dobrý vtip s těmi revitalizacemi značek při zachování tradičních receptur a výrobních postupů. To se Prazdroj rozhodl zrušit veškeré to šizení poctivého procesu vaření piva, které v CKT provádí? A nebo si zase jen dělá z českých konzumentů piva srandu?

Opravdu, seberte všechny své síly, abyste mohli i příští rok tlouct svým obdivovatelům klíny do hlav. Tomu se už můžu jen smát a obcházet Vaše ukradené provozovny velkým obloukem! Kam kráčíš české pivovarnictví?! Jak smutné...
Vyhledávání
 

Kalendář pivních akcí

 
Po
Út
St
Čt
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Sociální sítě