úvod
homepage

Komentáře

článku: Pivovarské slavnosti v Lounech

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle času

Odpovědi na otázky položené v reakcích na článek, (Jiří Štesl, ředitel marketingu pivovarnické skupiny Drinsk Union, 22.06.2004 09:21) celé vlákno | reagovat
Zlatopramen 11 se v kutnohorském pivovaru nevaří. Vaří se a vždy se vařil pouze v pivovaru Zlatopramen v Ústí nad Labem – Krásném Březně. Jde o prémiový produkt tohoto pivovaru s tradicí výroby sahající až do roku 1642. Zlatopramen 11 se vaří podle staré receptury, tzv. Předpisu o poctivosti piva, kterou si předávají sládci z generace na generaci. Navíc je to jediné české pivo vařené z chmele z vlastních chmelnic. Chceme i nadále dodržovat tradici, a proto se Zlatopramen 11 v dohledné době v Kutné Hoře vařit nebude.

14° velikonoční Březňák se skutečně stáčel v kutnohorském pivovaru. Ale nikdy se tam nevyráběl.
K etiketám: Jiný tvar etiket je i určitý dárek a sběratelská rarita všem vášnivým sběratelům. Cennou raritou pro vášnivé sběratele je i zmíněná tisková chyba na etiketě.
k pohledu pořadatele, (Jiří Kaňa, 16.06.2004 15:44) celé vlákno | reagovat
Děkuji za reakci. Těší mě, že se můj příspěvek k lounským slavnostem dostal až k těm nejpovolanějším. Váš pohled na věc považuji za přinejmenším hodný zamyšlení. A samozřejmě jsem rád, že se mi podařilo "vyprovokovat" věcnou polemiku.
Zhodnocení Pivovarských slavností v Lounech z pohledu pořadatele, (Jiří Štesl, ředitel marketingu pivovarnické skupiny Drinks Union, 16.06.2004 15:12) celé vlákno | reagovat
Chtěl bych reagovat na recenzi Pivovarských slavností v Lounech. V úvodu mého příspěvku bych chtěl poděkovat za objektivní recenzi. Domnívám se, že objektivních recenzí nejrůznějších pivovarnických slavností je velice poskrovnu a vlastně si ani nevzpomínám, že bych nějakou podobnou v poslední době četl. Mým přáním je, aby podobné recenze přispívaly ke zvýšení ne vždy zcela stejné úrovně a kvality všech pivních slavností po celé ČR, které jsou nyní v plném proudu.

Chtěl bych se pokusit zhodnotit Pivovarské slavnosti v Lounech z pohledu pořadatele.

Nejprve bych chtěl podotknout, že slavnosti nebyly koncipovány jako reklamní akce, za kterou by museli věrní spotřebitelé ještě rádi zaplatit. Svědčí o tom i část textu recenze ve druhém odstavci, kde měl sám recenzent pocit, že si v Lounech od pivních fetišistů zachovávali zdravý odstup a nikde ani nebyly k dostání propagační předměty. Potvrzuje to i citace jednoho z dotázaných pořadatelů obsažená v recenzi, který údajně prohlásil, že na propagaci úplně zapomněli. Naopak, celé slavnosti byly tradičně koncipovány jako zábavný program pro všechny příznivce zlatého moku u příležitosti zahájení nové pivařské sezóny.

Je nutné zmínit, že i přes zmíněný symbolický poplatek za vstup na slavnosti (který je zcela běžný u všech podobných pivních slavností po celé ČR a bývá i vyšší) jsou celé Pivovarské slavnosti vždy pro pivovar nevýdělečnou (tedy dotovanou) akcí. Chápeme je jako společenskou akci pořádanou pro všechny příznivce dobrého piva, kterou by měl pořádat a sponzorovat právě místní pivovar a nikdo jiný. Například všechny atrakce pro děti byly na slavnostech samozřejmě zcela zdarma a bez omezení. Loňské slavnosti ve Velkém Březně, kde byly v ceně tři piva a odznáček, o kterých se zmiňuje autor na začátku recenze, byly spojeny s mimořádnou událostí, a sice s výročím 250 let piva Březňák.

Tradiční Pivovarské slavnosti pořádáme již po několik let, stejně jako mnoho jiných pivovarů, a snažíme se tuto organizačně náročnou akci rok od roku stále zdokonalovat a přinášet tak všem návštěvníkům společenský zážitek, na který jsou již léta zvyklí. Nechceme se pouštět do polemiky nad hodnocením programu a jednotlivých dílčích bodů slavností, protože vnímáme právo každého účastníka na jeho názor. Samozřejmě i my jsme si vědomi některých dílčích nedostatků a spolu se skončením letošních slavností jsme zahájili přípravu příštích s vírou, že budou minimálně tak kvalitní jako letošní.

Ve výsledku skutečně považujeme letošní ročník Pivovarských slavností v Lounech za velice zdařilý ve shodě s autorem recenze. Svědčí o tom i pozitivní ohlasy většiny návštěvníků.
Louny Jedenáctka světlý ležák, (Petr Sitař, 08.06.2004 10:21) celé vlákno | reagovat
Tu to neděli (6.6) jsem se s mojí drobotinou podíval na pouť v Třebízi nedaleko Loun. Taková běžná vesnická pouť. Děti spokojený a tatík nakonec taky. V arelálu bylo cca 7 stánků s pivem. Bohužel logicky nejvíce se čepovalo G. Ochutnat se daly i Krušovice, Staropramen, Bernard. A v posledním stánku jsem konečně našel místní. A jsem u jádru věci. Ve stánku čepovali Louňskou 11 za 15,-. Po výše uvedeném příspěvku mi to nedalo a koukl na web DU. V přehledu výrobků se o 11 nic nepraví, ale stačí si kliknou na odkaz Druhy balení a v seznamu sudového piva se objeví Louny Jedenáctka světlý ležák - sud KEG 50l,30l - záruka 30 dní. Tak snad to s louňskou 11 není tak špatný.
A i když bylo z kelínku, bylo výborné!
14% Březňák, (Jiří Kaňa, 07.06.2004 15:12) celé vlákno | reagovat
Mě by zas zajímalo, jak je to s kutnohorským pivovarem a 14% Březňákem. Podle tvaru etiket ho tam přinejmenším stáčejí nebo stočili (mimochodem, ne etiketách je napsáno "velikonEční" pivo).
Drinks Union a pivo, (Roman Holoubek, 07.06.2004 07:36) celé vlákno | reagovat
Lounské je skvělé, jen mne mrzí, že kvůli Zlatopramenu přestali vyrábět svou báječnou jedenáctku, ale chápu to. Na slavnostech jsem nebyl, bydlím na opačném konci republiky, ale Louny a Březňák mám rád. Mimochodem, byl jsem nedávno v Kutné Hoře - dávám autorovi za pravdu - jejich ležák je velmi pitelný. Překvapil mne u Kutnohorských nový výrobek - Pivrnec - Patriot. Nemýlím-li se, tak se už jedná o pátý pivovar vyrábějící značku Pivrnec (Sedlec, Popovice, Louny, Krásné Březno). Nevíte náhodou někdo, zda se v Kutné Hoře nevaří, nebo nechystá k vaření také Zlatopramen 11? Docela bych to i čekal, s ohledem na možnou úsporu v distribučních nákladech.
Vyhledávání
 

Kalendář pivních akcí

 
Po
Út
St
Čt
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Sociální sítě