úvod
homepage

Komentáře

článku: Gambrinus, pardon Patron

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit komentáře: podle času

Kdo opravdu pozná?, (Zdeněk Šádek, 30.09.2015 12:07) celé vlákno | reagovat
Viděli jste pivní test? Ve slepých testech kole 40% pozná to své pivo a to může být i náhoda. O čem je Patron? Jednoduchá obrana na útoky proti úspěšné pivní značce. Napadlo Vás, že pokud má v naší kotlině někdo úspěch (každé třetí až čtvrté pivo vypité v ČR je Gambrinus) tak je mu to třeba osladit? A to už léta dělá kde kdo. Já sám piju Gambrinus více jak 20 let a občas jsem si pod masáží rádoby znalců připadal jako bych byl prašivej. Takhle mi češi odměnujeme úspěch. A Patron dokázal jen to, že pokud nedáte na řeči, nenecháváte se masírovat až osobními útoky, zastavíte se a prostě se jen zamyslíte. Chutná nebo ne? Kdo bude chtít dokázat, že Američani nikdy nepřistály na Měsíci určitě si najde argumenty. Stejné je to s reklamním spotem Patron. Nebyl jsme u natáčení klipu a je mi jedno jak byl natočen. Zkusil jsem ve své oblíbené hospodě postavit tři pivka na stůl a hodil do placu otázku. Co Vám chutná? A kupodivu i Gambrinus chutnal. Každý podle svého a nesuďme podle toho jestli je velký, malý, úspěšný nebo minipivovar. Nechme prostor a nepomlouvejme. Bude nám všem u pivka lépe. Nebo to už neumíme?
Taky názor na kampaň, (honajz, 18.08.2015 11:45) celé vlákno | reagovat
http://blog.kaloricketabulky.cz/2015/08/vite-co-pijete-kdyz-si-date-pivo/
Pochybuji ... , (Mandy, 02.07.2015 13:20) celé vlákno | reagovat
Největší domácí pivovar chce být laskán jako minipivovar někde od Zvíkova. To je kouzelné. Asi někde udělali chybu.. , když se G stal synonymem pro "europivo". A pochybuji, že tahle jednorázová kampaň na tom něco změní, když na téhle přeměně pracovali několik let...
Re: Pochybuji ... , (Petr Skala, 05.08.2015 13:14) celé vlákno | reagovat
Mandy, v Plzeňském Prazroji pracuji (ve výrobě) a obecně mám česká piva rád. Máš pravdu, že se v minulosti někde nejspíš chyba stala, ale troufám si říci, že je to opravdu minulost. Gambrinus vyrábíme pouze z vlastního sladu, chmele a plzeňské vody. V restauracích čepujeme Gambrinus 10° nepasterizovaný a ten je se svou původní stupňovitostí 10+ chuťově úplně někde jinde, než byl Gambrinus výčepní světlý. To stejné platí i lahvového piva.
Re: Re: Pochybuji ... , (antihnusák, 06.08.2015 16:48) celé vlákno | reagovat
Koho chleba jíš, toho pšouky dejchej :)
Ne kazdy se nechal nachytat..., (Honza Kočka, 08.06.2015 18:45) celé vlákno | reagovat
http://marketingsales.tyden.cz/rubriky/lide/chutna-to-jak-nejakej-gambac-aneb-dozvuky-kampane-na-nove-pivo-patron_345451.html
Reklama, (honajz, 04.06.2015 12:04) celé vlákno | reagovat
Protože jsem pár let v reklamě dělal, tak jen pár postřehů. Když chcete autentické reakce, točíte je skrytou kamerou. Většinou je na podobných záběrech poznat, že se točily na první dobrou, protože víc šancí na překvápko mít nebudete. Uvedený spot však nabízí pohledy z několika úhlů, kamer, dobře nasvícené záběry, a dokonce lidi, kteří mluví přímo na kameru (vlastně několik kamer, případně jde o víc záběrů), jak jsou překvapeni a jak je doběhli. Tohle nenatočíte na první dobrou, nezakomponujete obraz během té jedné chvilky překvapivého odhalení, a už vůbec ne v několika různých úhlech, záběrech a dokonce s lidmi, kteří vědí, že je někdo natáčí. Celkově pak ten spot neříká nic jiného, než že PP umí občas, podobně jako na soutěže, uvařit dobré pivo. Ale všichni víme, kde je standard a že to pivo z reklamy všude nedostaneme. Podobně jako Michael Douglas nedostal ten nadýchaný hambáč ve Falling Down.
Re: Reklama, (Honza Kočka, 05.06.2015 13:25) celé vlákno | reagovat
Tak prý je to vše čisté...¨

http://marketingsales.tyden.cz/rubriky/marketing/zadny-podvod-gambrinus-prisel-s-casosbernym-videem-o-patronovi_345110.html
Craft, (honajz, 04.06.2015 11:54) celé vlákno | reagovat
Craft se běžně překládá jako "řemeslný". :-)
Re: Craft, (Honza Kočka, 05.06.2015 13:23) celé vlákno | reagovat
To je nejčastější nejpřibližnější překlad.
Jenže původní US verze craft je inovativní, přátelský a já nevím co. Což s českým řemeslný moc nejde dohromady. Za řemeslný se vydává i Kozel, Kdo umí, umí :)
Reklama v YT, (Luděk, 03.06.2015 11:47) celé vlákno | reagovat
Reklama je od včerejšího odpoledne (02.06.) na Rouře nedostupná - pročpa asi? :-)
Re: Reklama v YT, (Honza Kočka, 04.06.2015 07:32) celé vlákno | reagovat
Když si kliknu na link, reklama se mi normálně pustí...
Re: Re: Reklama v YT, (Luděk, 04.06.2015 08:11) celé vlákno | reagovat
JJ, už to zase jede. Možná chyba mezi klávesnicí a židlí.
pochyby, (Roman Holoubek, 03.06.2015 21:37) celé vlákno | reagovat
Honzo, ale na některých záběrech je vidět, že jsou tam lidé, kteří nedali souhlas a mají rozmazané obličeje.
Může to znamenat, že jde o skutečný reál, může to znamenat, že jsou ochotníci vsazeni mezi normální lidi, ale také to může znamenat, že i na to mysleli a záměrně některé rozmazali aby to vypadalo jako reál. A včil babo raď :-)
Re: pochyby, (Honza Kočka, 03.06.2015 23:08) celé vlákno | reagovat
Jo jo, hlavne to cele vypada, ze se vsichni nechali nachytat a nikdo to neprokouknul :)
Vyhledávání
 

Kalendář pivních akcí

 
Po
Út
St
Čt
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Sociální sítě