úvod
homepage

Komentáře

článku: Pivní svět podle gigantů

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé
 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Globalizace je pěkná mrcha , (mandis, 22.06.2009 22:55) celé vlákno | reagovat
Samozřejmě,že vzato čistě přes byznys, se Heineken chová standardně: zavře, co nevynáší a basta. Vždyť smyslem podnikání je zisk, žádná charita. Úspěch je klíčový a všechno se mu podřizeje. U Heinekenu, InBevu, SABMilera.
Jenomže věc může mít i druhý rozměr: práci a takový nesmysl jakým je tradice nebo pivní kultura. Nemám pocit, že jde o prázdný pojem. Což si uvědomili i mnozí Američané, když InBev kupoval jejich Anheusera. Bylo jim totiž jasné, že hlavně v St. Louis tím přijdou o kus historie. A stalo se. O (kvůli "optimalizaci" zavřených závodech nemluvě). Globalizace je pěkná mrcha - a bojím se, aby nám jednou nesežrala i Budějovický Budvar. Značka Budweiser se globalizuje - a proč pak tohle pivo vyrábět v Budějicích, když to snadno jde i v Číně...
Re: Globalizace je pěkná mrcha , (Tchoř, 22.06.2009 23:42) celé vlákno | reagovat
A napadá mne analogie s jiným českobudějovickým podnikem: tužky Koh-i-Noor Hardtmuth už jsou taky "Made in China", protože tam to jde snáze a levněji...
Vyhledávání
 

Kalendář pivních akcí

 
Po
Út
St
Čt
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Sociální sítě