úvod
homepage

Chotěbořské pivo zvítězilo v prestižní degustační soutěži vytisknout článek

Přidáno: 10. červen 2010  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 0 hodnotících Hodnotících: 0 počet zobrazení Zobrazeno: 3004x

Letos se již počtrnácté udělovaly ceny v prestižní odborné degustační soutěži "Pivo České republiky 2010", ve které se v několika kategoriích utkávají stovky piv z celé republiky. Pivovar Chotěboř získal zlato v kategorii Novinářské pivo za světlou dvanác

Prosadit se po necelém roce fungování v tak prestižní soutěži je vynikající,“ podotkl spokojený sládek chotěbořského pivovaru Oldřich Záruba, který si obou ocenění velmi váží. „Zúčastnili jsme se v pěti kategoriích, ve dvou jsme se umístili. Zlato v kategorii Novinářské pivo 2010 je skvělým oceněním, stejně jako stříbro v kategorii Kvasnicové pivo,“ usmíval se.

Pivo z Chotěboře ocenili i sládci

Na prestižní degustační soutěž přivezli svá piva sládci z celkem 51 pivovarů, degustovalo se 255 vzorků. „Užívám si zejména faktu, že jsem dostal ocenění od novinářů, protože to jsou nezávislí degustátoři,“ uvedl Záruba.

Soutěž se odehrávala na počátku června v Českých Budějovicích v rámci tamních Slavností piva. Pivo z Chotěboře sládci moc neznali. „Není divu, vždyť naše pivo vaříme poměrně krátce. Teď je musíme nechat, aby naši klasickou českou chuť dostali pod jazyk, pak už Chotěboř budou vnímat. Každopádně naši nefiltrovanou světlou dvanáctku chválili,“ dodal Záruba.

Pečeť kvality pro Chotěboř

O kvalitě chotěbořských piv svědčí také nejnovější udělení certifikátu „VYSOČINA-regionální produkt“, který zaručuje výjimečně vysokou kvalitu takto označeného výrobku, jeho jedinečnost ve vztahu k regionu Vysočina, výrobu tradiční technologií, z tuzemských surovin a šetrně k přírodě.

 

 

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání
 

Kalendář pivních akcí

 
Po
Út
St
Čt
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Sociální sítě