úvod
homepage

Nejoblíbenější značkou je Gambrinus vytisknout článek

Přidáno: 9. květen 2003  •  Autor: Josef Albrecht
průměrné hodnocení Hodnocení: 1,57 hodnotících Hodnotících: 7 počet zobrazení Zobrazeno: 3168x

Milovníci piva v České republice nejraději pijí Gambrinus. Poslední průzkumy, které se zabývaly oblibou piva mezi českými pivaři, ukázaly, že po značce Gambrinus sáhne více než třetina lidí.

Gambrinusu dává přednost 34,3 procenta Čechů starších osmnácti let. Vyplývá to z výsledků průzkumu Market & Media & Lifestyle - TGI, který zveřejnila agentura Median.

V průzkumu nejlépe uspěla piva, které pocházejí z součástí pivovarnické skupiny SABMiller. Druhou nejoblíbenější značku Pilsner Urquell totiž preferuje 19,7 procenta dospělých Čechů, třetí se s 18 procenty umístil Radegast. V první desítce z této skupiny figuruje ještě Velkopopovický kozel na sedmém místě a Primus na místě desátém. Do desítky neúspěšnějších značek se vešel ještě Budějovický Budvar, Krušovice, Staropramen a Braník z koncernu Pražské pivovary a Starobrno, v němž před několika dny získal významný podíl Heineken.

Pivo k obědu si podle průzkumu, kterého se zúčastnilo 3978 respondentů ve věku 14 až 79 let, většinou určitě dá 8,9 procenta respondentů, spíše si pivo k obědu nalije 21,9 procenta dospělé populace. Naopak určitě si pivo k obědu nedá 35,9 procenta dotázaných, 30,8 procent uvedlo, že pivo k obědu spíše nepije.

Cílová skupina spotřebitelů piva podle agentury Median představuje 62 procent dospělých Čechů. Spotřeba piva v České republice činí přibližně 160 litrů na hlavu.

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání
 

Kalendář pivních akcí

 
Po
Út
St
Čt
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Sociální sítě