úvod
homepage

Brahma (Brazílie) vytisknout článek

Přidáno: 10. červenec 2006  •  Autor: Bohuslav Bohuněk
průměrné hodnocení Hodnocení: 4,52 hodnotících Hodnotících: 29 počet zobrazení Zobrazeno: 5227x

Ukázka jednoduché myšlenky, vtipu, komunikace benefitu a perfektní "exekuce". Na této reklamě je vidět, že poselství lze předat téměř bez jediného slova.

Ukázka jednoduché myšlenky, vtipu, komunikace benefitu a perfektní "exekuce". Na této reklamě je vidět, že poselství lze předat téměř bez jediného slova. Hlavní informaci, kterou si většina diváků reklamy odnese zní "pivo, které osvěží". To vše zabaleno do vtipného příběhu zhrzené "bývalky" a podkresleno příjemnou muzikou.
vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 0 komentářů Komentovat
Vyhledávání
 

Kalendář pivních akcí

 
Po
Út
St
Čt
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Sociální sítě