úvod
homepage

Carlton Draught vytisknout článek

Přidáno: 26. květen 2006  •  Autor: Honza Kočka
průměrné hodnocení Hodnocení: 2,23 hodnotících Hodnotících: 13 počet zobrazení Zobrazeno: 4589x

Že se pivní reklama, která má vtip a nápad, nelíbí jen nám,co tvoříme server Svet piva.cz, dokazuje dnešní článek. V něm náš čtenář Daniel Auška hodnotí reklamu na australské pivo Carlton.

Myslím že dnešní doba nás každý den doslova zavaluje reklamou. Vidíme jí všude kam se podíváme. Zkrátka bez reklamy to už dneska nejde. Na každého má reklama jiný vliv, ale většina lidí časem otupí a tak je obsah příliš nezajímá a nevnímají ho.

Pokud má reklama zaujmout, musí být něčím odlišná od toho každodenního průměru. Musí diváka zaujmout a donutit ho, aby si z ní něco uchoval v paměti. Pokud se to autorovi podaří, reklama splnila svůj účel. Divák asi nepoběží ihned do obchodu koupit zboží které v reklamě viděl, ale uchová si tyto informace ve svém podvědomí a až se bude někdy v obchodě nebo restauraci rozhodovat, které, jeho mozek tyto informace možná použije.

Uvedená reklama je poutavá tím, že má v úvodu jakýsi nádech velkofilmu. Vystupuje zde velké množství figurantů Vše doplňuje sugestivní hudba a titulkovaný zpěv. K umocnění zážitku přispívá širokoúhlý formát a promyšlené střídání panoramatické kamery se záběry z nadhledu a v neposlední řadě nádherné exteriéry, které dodávají "ději" na atmosféře. Pozornost poutá také zvyšující se rychlost běžících lidí, aby náhle zvednutá kamera nám z ptačí perspektivy odhalila o co jde. Velkolepý pohled na pijící postavu, složenou z lidí, které se plní útroby zlatavým mokem působí mohutně. Tento silný vjem vyvrcholí pohledem na pivní sklenici zblízka. Tento detail, který je natočen kamerou v davu je podle mne rozhodujícím momentem působení na diváka.

Na mne osobně tato reklama zapůsobila. Pivo z této reklamy jsem sice nikdy nepil, ale myslím, že pokud budu mít někde příležitost, tak si ho určitě dám, i přes to, že jsem příznivcem piv z malých pivovarů.

Jedna reklama v mém případě splnila svůj účel. Mně se líbila a pozitivně na mně zapůsobila....

vytisknout článek Vytisknout článek

Hodnocení článku

Pro hodnocení se nejprve přihlašte.

Celkem 6 komentářů, poslední komentář: 03.01.2007 07:25 Komentovat
Paráda! Tomáš Semrád03.01.2007 07:25
Jaký to obrovský kontrast na naše nejprodávanější piva...Super pivní zážitek, jestli je...
Název tomiki09.10.2006 19:28
Nezná něko jméno této opery v originále?
Díky bb za upřesnění. Kessa30.05.2006 00:22
Jářku, zbrklej popůlnoční překlad s nedovtípením se souvislostí...
detaily bb29.05.2006 15:35
jen par detailu k prekladu - neni tam 'muj pan je velkej', ale 'boze, ten je velkej (porad ten...
Reklama ve velkem rozliseni honza29.05.2006 01:23
Pokud by nekdo z vas chtel tuto reklamu videt ve velkem rozliseni, ma rychle pripojeni, podivejte...
Deset bodů z deseti Kessa29.05.2006 00:25
Co považuji na této reklamě za zásadní odlišení od ostatních pivních reklam,...
Vyhledávání
 

Kalendář pivních akcí

 
Po
Út
St
Čt
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Sociální sítě